úterý 26. srpna 2014

Ethanol
Věc, která není dotažená do konce.
Z vlastních zkušeností: Ethanol E 85 není vhodný pro většinu českoněmeckých škodovek a to ani za použití E85 kitu. Všechny krabičky, které jsem zkoušel na fábii HTP 1.2 do měsíce přestali fungovat.
Nejhorší na tom bylo, že krabička vás nechala ve štichu zrovna když jste to nejméně čekali. Tu na dálnici v rychlosti 130km/h ( tam už šlo o život) a nebo v nejhustším pražském provozu, kde vás okamžitě vytroubí a nepomohou.

Používání Ethanolu na českoněmeckých motorech NAPROSTO NEDOPORUČUJI
špatné je : Kit E85, pumpaři do Ethanolu mohou míchat vodu - líh váže vodu.

Co se Stane s vaším miláčkem autíčkem: Díky malému množství benzínu (15%) motor špatně a pomalu spaluje líh ředěný benzínem tedy E85. Zasere se celá palivová soustava a to filtry, hadičky, svíčky atd můžete měnit do nekonečna. V mém případě to po dvou letech špatného fungování kit E85 odnesl jeden vstřik a žhavící cívka. Cena cca 3000,- za nové náhradní díly. Práci a vyčištění palivové soustavy nepočítám.
To jsem zvládl sám.
Benzín spálí v motoru všechno, ale Ethanol díky vlastnostem Lihu se nepálí tak dokonale
Vyplavený bordel ať už z benzínu či lihu vám zasere celou palivovou soustavu.
Prostě NEDOPORUČUJI - nevěřte výrobcům "kitů E85" a to jakýmkoli a nevěřte pumpařům, že prodají stoprocentně nenamíchaný Ethanol.

Přesto existují auta, která s Ethanolem jezdí bezproblémů a bez nějaké debilní krabičky. Třeba Opel.
Je to auto od auta, motor od motoru.
Závěrem: používal jsem Ethanol od roku 2012-2014
Vystřídal jsem několik kitů E85 za nemalé částky.
NEPOUŽÍVAT!!!
Don Kraťas

Žádné komentáře:

Okomentovat

nesmysly a debility vymažu