pondělí 11. března 2019

Nechte minulost daleko za sebou

Minulost je zrádná věc. Když jsem začínal tvořit svou vlastní hudbu kolem roku 1989, měl jsem dobře našlápnuto k úspěchu. Hrozně moc jsem toužil po tom vydat desku. Tehdy ještě desku. CD přišly o pár let později a pálené cd ještě později. Tehdy ještě neexistovala kvalitní aparatura co bych mohl pořídit domů. Kvalitní aparatura byla hodně nedostupná a jen v pořádných studiích. Až koncem devadesátých let byli na krámech lepší nástroje i nahrávací technika.
V roce 1994 kdy jsme konečně založili svoje vlastní studio, jsme konečně začali nahrávat trochu více kvalitněji. V té době kdy mé ambice byly tak velké, že by nebyl problém se více prosadit na veřejnosti, jsem začal být čím dál více zrazován a kritizován, že nemám na to abych se někam v muzice dostal.
                     Zrazovali mě hlavně mí kamarádi a já jim to věřil a dělal vše proto abych se zalíbil i kritikám. Samozřejmě že to nešlo a z mých kamarádů se začali stávat spíše mí nepřátelé.
Ať jsem udělal hudbu, texty či video, vždycky to bylo středem velkých kritik mých rádoby přátel.
V té době se stalo to, že jsem zahořkl a schoval se do ústraní a svou muziku si dělal jen pro sebe.
To byla ta zásadní chyba na dobrých a škoda, ztracených 20 let rozletu. Kdybych se vysral na blbý kecy a kritiky už bych dneska byl jinde. To je ale vývoj.
                   Až po roce 2009 se všechno opět změnilo k lepšímu a já začal zažívat vývoj úplně jiným směrem. V první řadě jsem úplně přerušil styky s mými rádoby přáteli a začal se věnovat muzice a videím trochu jinak. V roce 2010 vstoupila do mého života Sahti a ukázala konečně tu správnou cestu.
Proto říkám: Serte na kritiky a debily co vám hází klacky pod nohy a kritizují vaše dílo. Ať si plkají co chtěj. Na druhé straně stojí hromada vašich fanoušků, kteří vás vždy podpoří a kterým se vaše tvorba líbí. Nikdy nic nevzdávejte. Blbci co vás kritizují, nikdy nic nedokázali a jen vám tiše všechno závidí.Nenechte se dohnat svou minulostí, spalte mosty od debilů a hrdě jděte kupředu.....
:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

nesmysly a debility vymažu