úterý 12. března 2019

Život mimo naši planetu Zemi

Určitě si mnozí z vás někdy položili otázku, být tak na jiné planetě a spolupracovat s mimozemskými civilizacemi. Já si tuto otázku pokládám už řadu let. Jsem stále více přesvědčen, že pokud bych dostal příležitost tvořit na jiné planetě, určitě bych tak učinil.
           Je mi zle z naší malé české země, je mi zle z celé naší planety a je mi zle z naší současné
ne-civilizace. Rozhlídněte se kolem sebe a chvíli přemýšlejte co jsme za pár milionů let na naší planetě dokázali a co denně dokazujeme. Ano určitě většina z vás bude souhlasit, že naše ne-civilizace je zralá k opětovné záhubě. Milionkrát jsme zanikli a zrodili se znovu a znovu a pořád děláme chyby, pořád si necháváme diktovat od debilních politiků, dáváme jim hlasy, volíme je a pořád a pořád dokola děláme jednu chybu za druhou.
Jsem už unaven z naší planety. Je krásná, je to domov ale to lidstvo na ní..... to je děs a utrpení.
To neustálé utajování skutečností to bádání,mlžení a lhaní si, z toho jsem opravdu unaven.
Nedivím se jak je s námi ve vesmíru zacházeno. Nic lepšího si určitě nezasloužíme.
Pořád nás musí všichni kopat do zadku a my nic, my se prostě nic nenaučíme!!!
Moc se těším až se přesunu jinam na jinou planetu, nebo jiné dimenze.
Život na této planetě, v této současné civilizaci mne z celého srdce nebaví.
A čekat na spasitele, který přiletí a všechno dá do pořádku je krátkozrakost.

Žádné komentáře:

Okomentovat

nesmysly a debility vymažu